April 6, 2011

I lebiyu Blacak :D

Hoyeah!Just come back from round satu Shah Alam and I was a lil bit hyper tonight.Haha :P Actually mana ada round satu Shah Alam.Gebang je tu :) Firstly rumah saya takde air.Sampai pkul 3 pagi yaw.Gila apa wehh?Nk kencing cemana?Mati aku -.- Then decide pergi masjid jap sbb tak solat lagi *aku solat dkat masjid wehh :) haha* Dah solat sume pergi kdai carik air.Sume kdai kehabisan stok la plakk.Sampai ke TESCO aku carik air.Dtg tesco semata-mata beli air.Cool beybeh :D Sempat tu call Syima tanya tesco tutup pkul bape.Hahaha :) And Idk why today aku masok je tesco aku jadi hyper gila babi kott.My brotha tolak troley then I was like suddenly teringat zaman kecik kecik yg duduk dpan troley then ada org tolak.So Im asking my brotha if I wanna do that boleh tak?And he said okayy.Weehoooo :D Best gilooooooooo!Sume org tgk kot.Haha.Lantak ahh apa aku kesah yg penting gua happy maa :) Thanks to you,Abg Blacak.I lebiyu :* Then kluar tesco pun aku buat prangai gak.Tolak troley laju laju then gayut kat troley tu.Haha walawehhh style gilaaa!Haha *nasib takde org that time* Haha.Balik dari tesco mummy kebulur so ajak lepak.Nak old town! *hazelnut white coffee* Terbaik wehhh :P But then mummy tak nak.Mummy nak nasi.Goshhh!Dah 10++ kot.Nak makan nasi?Then abah bawak pergi 18.Makan sup.Dah la tak berapa nk sedap tapi mummy dah lapar kn so ikut jelah :/ Dkat kdai tu sumpah best.I was laughing non stop with my brotha like hell.Hahaha :D Sumpah lama gila aku tak hyper mcm mlm ni.And I feel really great tonight!No joke beybeh :')

Thank you abg for make my day.Lebiyu sho much :) Haha

No comments:

Post a Comment