*Org lain yg sakan bercinta,aku plak yg hyper semacam -_____- Sorry yaw!*
April 4, 2011
Jacky + Affy = L.O.V.E
Goshh!Im not feeling well :( Got flu and and rasa mcm nk demam gilaaaa.Actually there is nothing to share just nk wish congrats to AMIRUL ASHRAF and also AFRINA AQILA!I really hope that both you were happy with each other :) Hoho.Entah knp aku happy semacam bila Jack ckp dorg dah 9months.Heee :D Maybe sbb aku tawu prob dorg lately ni kott.Okay tak kesah lah benda dah lepas.Yang penting now,Jack and Affy dah okay.And reminder to Jack,after this jgn buat hal lagi ye pak cik :) Nnt merajuk buah hati kesayangan you tu susah!Tak boleh tido mlm you kang.Hihihi :P And to Affy..I rasa you really did a good job!I dont know how you do this but I confirm Jack betul betul dah angau gilooo dkat you.Haha :) I am really happy when I knew that you guys dah okayy.Weehoo! :D I will pray for your happiness Jack and also you Affy :) Congrats once again.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
about jack pun ada kan? haha
ReplyDeleteHeee :D
ReplyDelete